Zemplén infó
2024. december 22, vasárnap - Zéno

Hírek

Életveszélyes készítményt reklámoznak a neten
2020. Február 21. 19:10, péntek | Belföld

Életveszélyes készítményt reklámoznak a neten

Olyan készítményt árulnak az internetek szív- és érrendszeri megbetegedések kezelésére, amelynek alkalmazása akár életveszélyes állapotot is okozhat - közölte a Magyar Kardiológusok Társasága pénteken az MTI-vel.

A gyermekeket megcélzó reklámokról tett közzé tájékoztatót a GVH
2020. Február 21. 17:06, péntek | Belföld

A gyermekeket megcélzó reklámokról tett közzé tájékoztatót a GVH

A gyermekeket megcélzó reklámokról készített tájékoztatót a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy fölhívja a hirdetők figyelmét a lehetséges jogsértésekre - közölte a GVH pénteken az MTI-vel.

Ismét visszaélnek a Semmelweis Egyetem nevével egy termékreklámban
2020. Január 16. 17:06, csütörtök | Belföld

Ismét visszaélnek a Semmelweis Egyetem nevével egy termékreklámban

A Semmelweis Egyetem nevével visszaélve reklámoznak egy olyan szert, mely a prosztatagyulladás, illetve a prosztata-megnagyobbodás szinte teljes gyógyulását ígéri.

Két kereskedelmi tévét is megbírságolt a médiatanács
2019. Október 25. 18:09, péntek | Belföld

Két kereskedelmi tévét is megbírságolt a médiatanács

Helytelen korhatár-besorolás miatt szabott ki bírságot a médiatanács a TV2 és az RTL Klub szolgáltatójára – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.

Meglepő, hogy milyen műsorban van a legtöbb reklám
2019. Március 08. 14:10, péntek | Bulvár

Meglepő, hogy milyen műsorban van a legtöbb reklám

Az országos kereskedelmi televízióknál 2018 második fél évben is az időjárás-jelentés volt a legtöbbet támogatott műsortípus – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel pénteken.

Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám
2018. November 16. 17:01, péntek | Belföld

Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám

Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám a médiatanács által elfogadott tanulmány szerint - közölte Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatóság az MTI-vel pénteken.

Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus
2018. Október 14. 16:34, vasárnap | Bulvár

Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus

Az év első felében a legtöbbet szponzorált műsortípus az időjárás-jelentés volt a televízióknál

Hangos reklám miatt bírságolt a médiatanács
2018. Június 22. 10:55, péntek | Belföld

Hangos reklám miatt bírságolt a médiatanács

A TV4 és a Galaxy4 médiaszolgáltatójára a túl hangos reklámok miatt 600 ezer, a debreceni FM90 Campus Rádió szolgáltatójára pedig a vállalttól eltérő műsorrend miatt 80 ezer forintos bírságot szabott ki a médiatanács

Egyre többször ismételik a reklámokat a csatornák
2018. Március 23. 19:18, péntek | Belföld

Egyre többször ismételik a reklámokat a csatornák

Folytatódik a korábban megfigyelt tendencia, miszerint egyre kevesebb reklámot, egyre többször ismételnek a csatornák - derül ki a médiatanács 2017 második félévében közzétett, új reklámszpotokról szóló vizsgálatából.

Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács
2018. Február 08. 15:26, csütörtök | Belföld

Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács

Százezer forintra bírságolta reklámriportért az RTL Klub-ot, túl sok zenéért pedig az egykori Rádió Q médiaszolgáltatóját a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa

Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH
2017. December 06. 16:44, szerda | Belföld

Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH

Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki az Autocentrum AAA Auto Kft.-re (AAA) a Gazdasági Versenyhivatal (GVH),

Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház
2017. November 16. 17:19, csütörtök | Belföld

Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírságot szabott ki az Extreme Digital Zrt.-re, mert az tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a 2015-ös Black Friday kampányában